mandag 1. september 2008

Et lite prinsesse rom











Tenkte jeg skulle vise noen bilder fra minste mor sitt rom.Mathilde er 5 år og akkurat blitt skole jente.Hennes store favoritt på rommet er jo selvfølgelig den ny inn kjøpte skrive pulten og stolen til rommet hennes.

Jeg bare elsker å innrede barne rom,det kunne jeg gjort hele tiden.Men det går ikke lenge før denne jenta vil ha bort rosa fargen,hun sa nemlig her om dagen:mamma er du klar over at jeg faktisk begynner å bli litt lei rosa......jeg er faktsisk skole jente,snufs snufs.Jeg får prøve å overtale henne til å beholde fargen en stund til.Fordi mamma bare elsker dette rommet.

8 kommentarer:

My home is my Castle sa...

hehe...
Jenta di begynner å ble lei rosa, men ikke mora haha :))
Herlig !!!
For et nyyydelig prinsesserom !! Skikkelig lekkert var det :)

Jeg legger deg til på mine favoritter ;)
Ha en herlig dag

AGENT 77 sa...

Hej Tack för att du tittat in hos mig o lämnat kommentar..wow vilken fin blogg du har så vackert.

ha bra dag!! kram E

Høvebakken sa...

Kjempeflott barnerom,så flink du er ! :)

Hvitrose sa...

ÅÅ så nydelig dette rommet var!!
her var det masse inspirasjon å hente;)
Lille gullet vårt på 3 år bør vel snart få sitt eget prinsesse rom,og da var jo dette stilen!!
Fantastisk fint hele huset ditt da!!

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar! :-) Nå leitet jeg meg fram til dette rommet, og wow så utrolig skjønt det var! :-) Nyyydelig!

My home is my Castle sa...

hei igjen ;)
Bare lurte på om jeg kunne spørre deg hvor du har fått tak i det nydelige dukkehuset ??

Klem

Anonym sa...

så utrolig flott rom. åå fikk lyst og fixe jentenes rom igjen!!

beate sa...

åh, det er nydelig!!

vi skal snart i gang med oppussing av rommet til snuppa vår, så dette var god inspirasjon!


klem beate