tirsdag 15. september 2009

En gammel og flott hest

Hei på dere:)
Litt stille fra denne fronten om dagen ,det skyldes pc trøbbel.Venter på hjelp fra DELL support i morgen.Har "stjålet" mannen sin pc for en liten stund,han er ikke spesiellt glad for at jeg fyller den opp med interiør bilder,men regler er til for å brytes en gang i blant....hi hihi Måtte bare vis dere denne nydelig hesten jeg fikk kjøpt til vesla sitt rom,litt nostalgisk og gammel.Synes den var utrolig fin.

Kommer sterkere tilbake når pc er klar.Nå roper gubben på pc sin,så nå var det slutt på moorroa....hei så lenge.

20 kommentarer:

mi-rachel sa...

vakker hest!

My home is my Castle sa...

Den var bare helt utrolig nydelig !!!
vakker...

Klem,Kari

Prinsesse Elin sa...

Synes jeg kan høre mannen din jeg for jeg har en sånn mann jeg også. he he
Hesten er rett og slett vakker:)

tinemor sa...

Så utrolig flott hest!!!!
Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Såååå flott!! Hvor mye ga du for den?

Klem Anette:)

Therese fra huset med de rare i sa...

wow for en fantastisk hest!!!

Så heldig du (eller datteren din får jeg kanskje si:P) som eier en så flott nostalgisk leke!!

Jorunn sa...

Hesten var bare fantastisk fin!! Nå ble jeg misunnelig ;)
Ha en flott dag!

Bea sa...

Så fin den var.
Passet perfekt ved siden av dukkehuset på det vakre skapet. :o)

Klem

Black Feathers sa...

Utrolig flott hest. Ble helt satt tilbake i tiden da jeg så den ;)

Ha en fin dag ;)

LIVS LYST sa...

Men såå skjønt det er i den kroken på dette rommet. Skapet er så fint og hesten var jo perfekt til alt sammen!

Lykke til med pc!
Hilsen Liv ;O)

Interiør 63º N sa...

Jepp, den var flott :O)
Har en tilsvarende selv (som jeg solgte i butikken) og den er jeg veeeldig glad i :O)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :O)

Kirsti

Anonym sa...

hei hei,sååå fint skapet ble! så noen bilder tidligere og tittet innom nå og så det ferdig!!! hun er heldig som har fått det fine skapet på rommet sitt! ha en fin kveld! mvh jeanette

Jeanette sa...

sååååå fint skap!

LENE sa...

Tusen takk for dine hyggelige kommentarer på min blogg!
Skjønn hest du har kjøpt, fikk du den i Tøckfors? Vi hadde også planer om å reise dit, men uforutsette omstendigheter gjorde at vi måtte droppe det - kanskje vi treffes der en gang...
Jeg er fortsatt like imponert over din dyktighet - stå på og ha en fin uke!

Carole sa...

Love the horse. Looks fabulous on your cabinet.
Carole

Interiør 63º N sa...

Hei igjen
Gulvet er ett laminatgulv fra Kronotex (se hjemmeside kronotex.com, velg kolleksjon, dynamic og så er det nr D 2905)Det finnes også i en lysere variant :O)

Kirsti

Maliva`s verden sa...

Wow...det er vel den fineste hesten jeg har sett.Er den gammel?
Så koselig at du blir med på bloggtreffet..Skjønte ikke helt hvilket fat du nevnte,men kan det stemme at det var veggteksten jeg vant?hi-hi..Gleder meg til å se deg igjen.God helg til deg fra Maliva

Christine Louise sa...

Nyyydelig hest :)

Klem fra meg..

Photo-Me-Life sa...

Jeg elsker både skapet, hesten og lekestuen på toppen. Skulle gjerne hatt alle tre i hus....

Karna sa...

Åhhhh den var aldeles nydelig, fantstisk flott funn...kom på nå at jeg har min gamle gyngehest ute i garasjen, på tide å få den inn igjen! Ha en fin helg!