søndag 11. april 2010

Årets første middag utendør

For en drømme søndag...............årets første middag ble spist utendørs i dag.Det er sikkert mange med oss som har hatt en fantastisk nydelig vår helg.Det er bare herlig å leve når solen skinner fra sky fri himmel,fuglene kvitrer,ungene sykler i gatene og det er liv og røre i nabolaget.Heeeeeeeeeeeeeeeerlig





Endelig har jeg.................fått min etterlengtede tv benk.Har lenge hatt lyst på en innebygd tv benk.Og "vår"kjære snekker fikset det på en kveld.Tusen takk Lars,nå har du også blitt møbel snekker.
Forsett å meld dere på konkuransen min ,legg igjen en kommentar i innlegget under.Trekningen skjer om 3 dager.Da trekker jeg fire vinnere.
Ønsker dere en solrik uke.

23 kommentarer:

Lindas hus sa...

Ja har det ikke vært deilig søndag! Og den tv benken din ble virkelig flott! Lucky u! Ha en kjempe fin uke! Klem

NL sa...

Grattis med kjekk TVbenk. Kan jeg spør hva slags kurver du har øverst? de så veldig lekre ut.

Vi har også hatt en deilig helg med lunch og middag i det fri, samt båttur og lange gåturer - vår er en vidunderlig tid.

Ha en god uke.
NL

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempeflott tv-benk :)
Likte og de kurvene du har inni..

her har vi og spist ute for føsrte gang og jeg er så enig med deg at livet er herlig :)))

Klem,Kari

Drømme verden min! sa...

Ja det vært en heeeerlig helg:) Håper vi får flere slike fremover. Deilig å kjenne at man lever, spesielt etter en laaang vinter.

Den tv benken var flott!

Ha en flott uke!

♥ Pia..... sa...

Hej...vilken vacker bänk..förstår om du är nöjd..
Pia

Elizabet sa...

Hei!
Så nydelig uteplass dere har. TV benken var veldig fin også. Ja, nå har vi hatt noen virkelig flotte dager.

Ha en fin uke!

Hilsen Elizabet

Tonje sa...

Ja, er det ikke HERLIG!:o))
Endelig kan man virkelig leve igjen, hi hi..

Nydelige bilder du viser:))

Ønsker deg en ny flott våruke.

klem fra Tonje

Ingunn sa...

Så nydelig benk og flotte bilder.

Livet er bra nå med vår og sol.

Klem ingunn

Camilla sa...

Deilig å kunne spise middag ute:) Det har virkelig vært en bra helg!
Kjempe fin tv benk du hadde der.. likte listene øverst på den:)

Karna sa...

Oj så fin TV benk, nå har han laget det vanskelig for seg selv...for hvis han lager så fine ting på en kveld, er det bare å sette han i arbeid....ha ha ha


Kjempe herlig helg med masse sol, det er en fantastisk årstid vi er inni i nå.....

Mitt lille hjem... Blir større! sa...

Oi da men, så deilig!
Håper været holder seg litt..

Flott tv benk :)

Fin dag til deg!

Klem Christine

Line fra huset på landet sa...

For en pen tv-benk. Det er virkelig vanskelig å finne, må jeg si. Jeg har lett en stund. Må muligens gjøre det samme som deg...få en laget;)

Det var en fantastisk helg..med masse vakkert vær. Helt enig!
Klem,Line

Fru Andersen sa...

Heisann, så flott hjem og hage dere har!

Soverommet deres så helt fantastisk ut, skal sette i gang med vårt snart og her inne hos deg ble jeg inspirert.

Snart klar for å spise ute vi også, det er jo så deilig!

God mandag!
Ps. legger meg til som følger jeg;-)

Anka sa...

Ja, nå er det fantastisk deilig ute, Like overraskende hvert år hvor godt og etterlenktet dette finværet er:)

Ønsker deg en god uke.

Anonym sa...

Lekker uteplass..og nydelig vær ja:)

Mvh

Kristina

Ingunn sa...

Super deilig vær om dagen! Synes denne tiden er den fineste! Så mye og glede seg til!

Den tv benken din ble kjempe fin!
Her er alt ang tv bare ett stort kaos. Må nok snakke litt med snekkern her i hus :-)

Ha en fin dag videre!

Ingunn

Mona sa...

Fantastisk vår-vær for tiden ja! Frem med grillen!

Du har et superflott utebord! Så stilrent det ble!

Mona

Camilla sa...

Hei igjen.. har en liten ting til deg på bloggen min:)

Thelma Louise sa...

nydelig utebord, pent dekket.:-) og grattis med nykjempefin tv benk.:-)

Camilla sa...

Det går veldig fint:) skjønner deg jeg.. Du har en nydelig blogg med kjempe mye fine bilder og tekster:)

Eva Eliabeth sa...

Så flott tv-benk...
Kanskje det hadde vært et godt tips her også. Mannen er jo ikke fornøyd med noe han finner. Takk for tipset.

Klem

Nettan sa...

Å va härligt att äta ute! Va fint dukat å vilket supersnyggt bord! Betong??
Tv bänken var himla snygg den me!!
Kram Nettan

Anemone sa...

Hei hei!
Innebygd tv benk var utrolig lurt! Den ble lekker!
Du spurte om serviettene til konfirmasjon... De er ikke vanskelige å brette i hele tatt. Men veldig vanskelig å forklare hvordan... ;) Du må ha en stor underserviett, og en vanlig utenpå. Tror det ligger forklart med tegninger på Duni sine sider... Bordet blir veldig flott når serviettene står slik på tallerkene. Lykke til med serviett bretting og konfirmasjon!
Fin uke videre!