lørdag 30. oktober 2010

Håper dere alle får en fin halloween helg,ikke gjør som disse små gresskarene.De har tydeligvis fått i seg litt for mye gresskarvin.

 Kos dere heller med et lekkert dekket halloween bord og nydelig mat.
 Her har vi pyntet litt .Helt umulig er det å "hoppe"over halloween her i huset.Når man har en syv åring som synes halloween er større en bursdag og jul.

                                                                   
Viser dere et  bilde av planleggingen av årets jule kalender.Disse to figurene skal forstørres opp og kjæres ut på en plate og tapetseres .Deretter skal det henges på kroker og pakker. Meningen er det at alle tre jentene skal få et dyr hver.Vet ikke om det blir sånn jeg har tenkt, men vi gjør et forsøk.
                                                                         Klem fra meg

12 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Vilken vacker dukning! Smart idé med kalendern!

Kram Mimmi

Hege sa...

He, he morsom inspirasjon til halloween!:-)
Gleder meg til å se resten av jule-kalenderen du lager:-)
Riktig god helg Heidi,
klem Hege.

Guttemamma sa...

Lekkert bord!! Og skal bli gøy å se kalender'ne ferdige!!
klem♥

Elin | Draumesidene sa...

Nydeleg bord! Og kalenderane blir nok flotte! Her kan vi heller ikkje hoppe over litt Halloween... Lillemor på ti var på Halloweendisco i går kveld... Og så moro som det er å kle seg ut!

Nyt helga!
Klem E :)

ANETTESHUS.COM sa...

*smiler* Kjenner meg igjen;) Min 9-åring synes også Halloween er bedre enn bursdag?! Forstå det den som kan!?

Kjempe-flott dekket bord!! Er det hjemme hos deg? Lekkert!

Ha en fin helg!!

KLEM KLEM
Anette:)

Norwaystyle sa...

Ha ha. Morsomme Halloween fjes. kalenderne kommer til å bli superfine. Gleder meg til å se bilder av dem. Ha en super søndag og Halloween feiring.
Klem Sølvi

Landcharm sa...

Hei! Takk for sist, og en deilig lunch i vakre omgivelser! Her hos meg er det halloween fritt område, og endelig en stille og rolig dag. Nyt søndagen!

tina | pepparochvanilj.se sa...

Haha...både bedårande fint och förskräckligt och humoristiskt i detta inlägg =)

K R a M // T i n a

Anette Willemine sa...

Morsomt bilde. :o)
Vakkert dekket hos deg. Er langbordet fra deg, eller er det et inspirasjonsbilde? Uansett en flott idé til pynting av et bord. :o) Kan jo adapteres til andre farver også. :o)

Spennende med julekalender-planene dine. Her har den en tendens til å henges opp i siste liten. Nå som minnet meg på det... ser ut som om jeg skal starte litt tidligere i år *smiler*

Ønsker deg en deilig dag!

Klem,
AW

Design elise sa...

Vill säga att jag uppskattar din blogg mycket! Tycker du har det så fint hemma! :) Har precis skapat en egen blogg! Riktigt kul är det! Kram Elise

Anette Willemine sa...

Ønsker deg og dine også en deilig helg!

Sitter på hjemmekontoret mitt og ser utover sjøen - et fantastisk vær i dag! Her blir det nok en tur ut i lunsjen!

Klem,
AW

Mamsen sa...

Kjære vene så kreativ du er!
I like!
Monica