søndag 21. november 2010

Det nærmer seg advent

Litt mer jule forbredelser...........Måtte ha meg en azalie på stamme,de er så fine synes jeg.

            Var ikke helt sikker på hvordan årets adventsstake skulle bli,men det løste vi enkelt og greit.
Med noen rustne tall fra Molls på Sandvika storsenter.Var en tur på senteret i går,og jule handelen har definitivt begynt.Det var helt sykt mye mennesker over alt.Jeg var veldig glad for at jeg slapp å ha med meg noen små barn.

                        Hvordan går det med jule forbredelser i heimen,er dere i full gang?
                                                                 
                                                                     Klem Heidi

17 kommentarer:

Thelma Louise sa...

koselig..nei det går dårlig med juleforbredelsene gitt.:-) Men må vel begynne å tenke på det snart.:-)

Anonym sa...

Hejsa ny fast læser af din helt fantastiske blog ,som jeg helt bestem vil komme til at følge meget.Kran Else Fogt

Emidoras verden sa...

Flotte bilder!
Nydelig Azalea.
Her går det tregt med juleforberedelser,men når jeg først har kommet meg i julemodus,da går det unna:)
Fortsatt fin søndag!
Klem.

Jannicke sa...

En flott adventsstake! :o) Jada, jeg er litt i gang... liker godt å endre litt på ting fra år til år - så adventsstaken har jeg planlagt - og den er snart klar :o) har også funnet og pakket inn halvparten av adventsgavene :o) i kveld tror jeg jammen anten jeg skal henge opp lysslyngen! Den skaper så fin stemning!
Takk for masse inspirasjon hos deg!

Klem J.

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-koselige bilder, Heidi!! Tenk, nå er det snart advent:))

Ha en fin ny uke!


Klem klem
ANETTE:)

Hege sa...

Er så absolutt igang med julehandelen...men langt fra ferdig.

Gleder meg til helgen,når pyntingen så smått kan starte :o)

(eddas) sa...

Jo da er i full gang med og lage div julepynt:)koselig hos deg..
eddaKlemmer

Hjemmekjær sa...

Det går litt tregt med forberedelser her.... men jammen er det gøy å titte innom til dere som er godt i gang:)

Kjempefin adventstake og nydelig blomst!!

Hjertebank sa...

Så vakker adventsfatet ditt ble! Nydelige farger! Du er flink som er godt i gang med juleforberedelsene allerede.. Jeg har kjøpt inn adventslys men får ikke tak i det jeg ville pynte lysene med (zink tall "sjablonger" )så jeg står litt fast....Ellers har jeg startet å sy årets julestrømper men for uten det er det dårlig med juleforberedelse her i huset...Jeg må nok fokusere litt mere på jul og litt mindre på oppussing fremmover;o)
Ha en fin Mandag!

Else´s Bod sa...

Tack rara du för ditt svar!! (som alltid!)
Kram till dig!
Lisa

Heims verden sa...

Det ble jo kjempe fint:D

Ønsker deg en herlig uke:)

Piulfen sa...

Så fint du har pyntet det hjemme hos deg. Nydelig adventstake.

beate sa...

nydelig!!!!
gleder meg masse til jul gitt!!

nyt kvelden

klem beate

Anonym sa...

Så fantastisk adventstake! Elsker de fargene. Kan jeg spørre deg "merket" på det sorte lyset? Evnt. om det er kjøpt på en kjedebutikk??? Bor i Kr.sand så hadde håpet å finne det her, men har leita forgjeves ;(
Lykke til med adventspynting.
Hilsen fra sørlandet

Black Feathers sa...

Heisann. Lysfatet ditt ble skikkelig flott. JKeg blir alltid så inspirert når jeg titter innom siden din ;)

Ha en super dag ;)

Erik Sørflaten sa...

Hei,

Vi liker veldig godt din blogg hvor du med stor iver og interesse skriver om interiør og styling. I denne forbindelse vil vi sette stor pris på om du kunne tenke deg å stå på vår blogger outreach liste om dette og tilsvarende tema.

For tiden holder vi blant annet på med en konkurranse hvor man kan vinne en Quooker – den kokende vannkranen (se www.quooker.no for mer info om produktet). Hvis du kunne tenke deg å stå på denne listen, vennligst kontakt Erik Sørflaten på erik.sorflaten@no.mslworldwide.com

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen
Erik Sørflaten
MSL Oslo

charm design sa...

Til anonym:
Er det det sorte lyset på adventsfatet du mener?
Det jeg tror du mener er en lyslykt ,den er i mørk brun nesten sort.Og jeg har et kubbelys oppi.Lyslykten har jeg kjøpt på plantasjen,så det finner du sikkert der du bor.
mvh Heidi