mandag 20. februar 2012

Sengesett fra By Nord

Her går det i i hundre.........
Hadde  helt glemt hvor slitsomt det var å pusse opp.
Men sånn er det vel for de fleste .Man hiver seg over et nytt prosjekt,men glemmer  for hver gang hvor mye jobb det egentlig er.Nå er heldigvis den verste møkka jobben gjort.Nå er det bare finshen igjen ,lister,dører og stæsj(må bare vente litt på snekkeren som har operert fingeren sin).Har lenge gått og tenkt på hva slags sengetøy,puter og sengeteppet jeg skal ha på senga.Når jeg fant dette lekre sengesettet fra By Nord  falt jeg helt for det.
Vi blogges snart igjen.Ha en fin mandag
Klem Heidi
(sengesettet kan bestilles hos både Zanz og Nettbutikken Hviit )

9 kommentarer:

Nennes sa...

Elsker sengetøy fra by nord :)
Mykeste man kan få!
Lekkert er det også, veldig fornøyd med elg sengetøyet mitt!

Ha en fin kveld.

Martilie sa...

Det ser svaltog helt nydelig ut! Helt greit å gi litt ekstra for kvalitet - den lille lykksfølelsen i hverdagen :)

Lykke til!

Tove

My home is my Castle sa...

Helt nydelig.. Liker så godt de herlige fjærene...
Gleder meg til å se rommet :)

Klem,Kari

Bjørkli Søndre sa...

Kan nesten se for meg sluttresultatet. Gleder meg til å se. Steintapeten har jeg også sett på tidligere, men i en annen farge. Blir fin kontrast med det lyse sengesettet mot de mørke veggene du har valgt.

Enig med deg at vi glemmer fort hvor mye arbeid det er med oppussing. Nesten som en fødsel. Utrolig hvor fort vi glemmer smertene.

Sikker på det blir et lekkert soverom! Selv holder jeg på å planlegge oppussingen av vårt soverom. Ellers jobber jeg med min nyoppstartet blogg, Bjørkli Søndre.

Har vært fast leser av bloggen din lenge. Kikker innom hver gang du har lagt ut noe nytt!

Lykke til videre med soverommet. Det artigste igjen, med å stæsje og pynte!

Nicoline sa...

Fantastisk lekkert og delikat!
Gleder meg til å se det ferdig, holder på med soverom selv her i huset, til eldstejenta. Det blir Sober her også.
God kveld, klem Nicco

Heidi sa...

Og som vi gleder oss til å se resultatet:) Nydelig sengetøy også, herlig og lett.

Ha en avslappende kveld. Gode klemmer fra Lykkelig jentene <3

Anonym sa...

Å, det er så lekkert det sengetøyet der, By Nord har så mye fint ! :)

Gleder meg til og så resultatet av oppussingen deres,blir elt sikker like bra som alt annet dere gjør :)

Må jo bare fortelle at eg har forelsket meg helt i fargen sober etter du viste den fram, så lurer på og ha den på veggen på det nye garderoberommet vi holder på med.

Ha en nydelig uke :)

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelig sengetøy, må innrømme at jeg har falt for disse fjærene her i huset også ;))
Heldigvis, må vi vel si, glemmer vi hvor slitsomt det kan være å pusse opp... Som regle er det litt tidkrevende enn hva vi hadde tenkt også ;))
Men så blir det så bra til slutt! Gleder meg til å se det ferdige resultatet hos deg!
Ønsker deg en riktig fin uke.
Klem, Monica

Anonym sa...

I've been surfing on-line more than three hours lately, yet I never found any attention-grabbing article like yours. It is pretty value enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made good content material as you probably did, the net can be much more useful than ever before.
Review my web-site - topografía