tirsdag 28. februar 2012

Tapeten på plas

En liten titt på tapeten som er kommet opp.Mangler fortsatt lister,dører,bilder og stæsj men det kommer etterhvert.Jeg tror jeg er veldig fornøyd(må alltid bruke noen dager på å vende meg til nye ting)) .Tapeten harmonerer veldig med fargen Sober.Og selv om tapeten er litt "glamour" aktig passer den utrolig godt til de matte pure color veggene.
Flere bilder skal dere selvfølgelig få når vi blir ferdig med rommet.
(nattbord fra Bohus,lampe fra Living,sengetøy fra By Nord og  store hotellputer fra Home&Cottage,Tapet fra fargerike)

23 kommentarer:

Drøm sa...

Kjempekul tapet! Skikkelig flott ble det!
Klem Julie

MiMa sa...

Skikkelig kult!

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Wow,ditta var rå fint, me like ☺
finfin Tirsdags kveld til deg ☺
-Beate-

sussi sa...

Så snyggt. Kram Sussi

My home is my Castle sa...

WOW.. Skikkelig flott ble det !!!
Og så gøy med farger da :)
Gleder meg til flere bilder..

Klem,Kari

små øyeblikk med cams sa...

Utrolig kul tapet! Liker soverommet, lekkert :)
Velkommen innom hos meg, jeg har min første GiveAway gående akkurat nå, kanskje du vil delta?
Ønsker deg en fin kveld videre.
Klem
Camilla

Alexandra sa...

Knall flott!

Cathrine R sa...

Så fint det har blitt!!! Råflott! Gleder meg til å se det:-) Så flotte nattbordlamper.

små og store drømmer sa...

helt RÅ tapet :)
Hvor var den fra igjen?

Thelma Louise sa...

å det ble lekkert..))

kul tapet..)) og puter .:)

Bjørkli Søndre sa...

Har ventet spent på å se. Dette ble kjempefint. Listverk og det siste blir jo bare prikken over i-en. Gleder meg til sluttresultatet.

Holder jo på å planlegge oppussingen av vært soverom med en mørk farge sånn cirka lik mørk som Sober, men kanskje med gulltapet på veggen bak senga. Får se hvilken tapet jeg ender opp med.

Skal hvertfall gå for noe mørkere siden resten av huset har lyse vegger. Gjør seg med en kontrast.

Villavoni sa...

Det likte jeg. Var stilig og orginalt:)

Landcharm sa...

Du holder på skjønner jeg.Lekkert så klart! Dagene rekker fortsatt ikke helt til i forhold til en lunch, men snart må vi!

Nicoline sa...

God kveld!
Det er fantastisk lekkert og delikat! Og den tapeten er skikkelig lekker.
Drømmesoverom.....
Klem Nicco

Anonym sa...

Har bare ett ord..FANTASTISK ! :)

Har samme "nattbord" på soverommet selv og synst dei er knalltøffe :)

Ha en fortsatt fin kveld ! :)

Mitt lille hjem sa...

Så lekkert det ble!!!

Kjenner til den tapeten. Brukte den i en skoleoppgave da jeg studerte :)

Du er flink!!

Klem
Christine

Anns draum sa...

Wow!! Så lekker det blei!! Kan knapt vente på å få sjå resten;) Tapeten vart akkurat så tøff som eg trudde:)

Klem frå Ann

Sachoza sa...

Kjempestilig :D

Lise - Frøken Gjøvaag sa...

Gørr stilig!!! :)
Dette ble kjempe stilig!! :)

Camilla- casual living sa...

Guriland så kuuuuult. Fantastisk tapet :)

Også ville jeg bare si tusen takk for omtanken ang min pappas bortgang.

Håper du får en fiiin fredag.
klem fra Camilla

Anonym sa...

å herremin så stilig dette her ble:) jeg er supermisunnelig ;) for vårt soverom er ikke særlig flatterende for tiden og det er superlenge til vi skal gjøre noe med det også, bare resten av huset som får seg en make over:)

ha en superduper tirsdag:)
klem Yvonne!

Små gleder sa...

Stilig :)

jasonbob sa...

off white clothing
yeezy boost 350 v2
golden goose
supreme
supreme clothing
jordan retro
supreme outlet
outlet golden goose
balenciaga
golden goose