søndag 5. august 2012

Tidlig morgen



Kl seks startet vår dag i dag,da sto det en liten deilig gutt
og ropte på meg og lurte veldig på om det snart var morgen.I søvne
går jeg bort og skal prøve å få han til å sove litt til.Men hvem kan
motstå to herlige armer som strekker seg opp mot deg.En liten herlig
krabat i tung bleie og pysj.Jeg var solgt,det
var bare å stå opp og starte dagen
Så her ser dere hvor jeg  tilbragte resten av
dagen etter at han ble hentet.Rett ut i solen,utslitt.Hi hi tror
jeg begynner å bli gammel........

4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Hehe :)) Kjenner meg igjen. Jeg har hatt 3 skjønne jenter på overnatting og måtte jammen meg ta meg en liten lur da de var gått ;)

Flott i hagen din.
Klem,Kari

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ingenting er så herlig som en slik liten krabat nei...
Håper resten av dagen ble avslappende...
Ha en fin kveld
klem

LIVING sa...

Lekkert, lekker!!!

Får dessverre ikke reservert før eventuelt nye partier blir lagt i bestilling. Har ikke oversikt over neste års sortiment ennå, men det er nok klart til våren. Da kan du reservere :) Skal holde et halvt øye på det, men minn meg gjerne på det sånn uti mars en gang, så skal jeg sjekke for deg da :)

Stine :)

Välkommen Hem! sa...

Åh så mycket fint du har i ditt vackra hem och på din altan. Allt är så injudande och härligt!
Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Kram Judita