tirsdag 12. mars 2013

Forandring fryder

 
 Tusen takk for tilbakemeldingene på bildet mitt,skal vise dere flere etterhvert .Fikk til og med spørsmål om jeg ville selge det.Kanskje jeg legger  ut noen bilder for salg i "shoppen" min hvis det er ønskelig.
Lyset og solen strømmet inn i stua i dag.Og alle husdyrene mine ble så utrolig godt synlige.Jeg mener de små hybelkaninene som bor her..................
Da var det bare å ta frem vaskebøtta og sette i gang.Samtidig ble det litt ommøblering  på sofaen
                                                    Ha en fin tirsdag alle sammen
                                                                     Heidi


8 kommentarer:

Florisa sa...

Så koselig og fin stue! Veldig kul gulvlampe, hvor er den fra?

Villa Ellings Vei sa...

Nydelig stu:) Elsker lampen din og den fine puten i sofaen:) Ønsker deg en fin kveld♥ Klem Mari

Anette Willemine sa...

Deilig med små forandringer i hverdagen. :) Det ble kjempefint!
Hihi - ja disse husdyrene ;)

Fin onsdag til deg, Heidi!

Klem,
Anette Willemine

lillpastill sa...

Så lekkert! Liker det!! *smiler*
GOD HELG

Anonym sa...

Hei, veldig lekkert bord du har i stua. Er det lov og spørre hvor du har kjøpt det?

Regards,

Jeanett

Anonym sa...

Fint stuebord

Villa Wikan sa...

Skapet ble rå stilig! =)
Kjempe koselig stue, og artig lampe =)
God påske!
Klem Linn

Isabell sa...

Utrolig fint!
Ja hvor er lampen fra? Nice :-)