søndag 25. august 2013

Høstprosjekt

 Høsten  er  strikketid...........

Lite som minner om høst ute akkurat nå,men er allerede ferdig med høstens første strikke prosjekt.En Marius pute i beige og grått for føye seg i rekken sammen med mange andre puter i sofaen.
Jeg har "pute dilla".Det er nesten ikke plass til å sitte i sofaen(sitat min mann)
Noen som kjenner seg igjen..................?
                                          Ha en fantastisk fin søndag i det fine været
                                                                         Heidi


13 kommentarer:

Elisabeths Borg sa...

Jada, samme syken...og klagingen her i huset:-) Ble veldig flott den puten du strikket. Heldig som er så flink til å strikke!

Ha en fin søndag videre

Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

Hei:) Kjempefin pute. Oppskrift?:)

charm design sa...

Til anonym
Oppskriften er selvkomponert.Jeg strikket bare to sider i ønsket str og brukte en gammel oppskrift på en marius genser(til mønster borden) jeg hadde liggende.

Anonym sa...

Hei igjen. Så smart å gjøre det på den måten. Takk for svar. Hilsen Sisselea.

charm design sa...

Lykke til:)

charm design sa...

Lykke til:)

Silkeline sa...

Lekker pute!! Det hyggelige med høst er å trekke innendørs med stearinlys og strikketøy :-)

Unknown sa...

Elsker puten!!
Digger høstfeelingen den gir:))
Her er det heller ikke plass til så mange i sofa'n, hehe:))

idylloghim.blogspot.com sa...

Så koselig pute.....det er så gøy med ting en har laga sjøl...;) putedilla hva er det; )) fnis. Ha ein fin dag. Knip Ann Elin

Fotballhjerte sa...

Hei! Så glad for at du la igjen et spor hos meg sånn at jeg fant bloggen din også :)

Jeg skulle såååå gjerne ha lært meg å strikke (nei jeg kan det ikke, hehe). Flott pute du har strikka deg da, så flink du er!!
En dag skal jeg lære å strikke og hekle... en dag;)

Ha en finfin kveld!

Heims verden sa...

Herlig!!!!

jasonbob sa...

pandora outlet
yeezy 350
kyrie irving shoes
supreme
cheap jordans
bape clothing
golden goose mid star
hermes handbags
stone island hoodie
yeezys

sheastesl sa...

click now replica ysl check this bags replica ysl top article replica ysl handbags