søndag 25. august 2013

Høstprosjekt

 Høsten  er  strikketid...........

Lite som minner om høst ute akkurat nå,men er allerede ferdig med høstens første strikke prosjekt.En Marius pute i beige og grått for føye seg i rekken sammen med mange andre puter i sofaen.
Jeg har "pute dilla".Det er nesten ikke plass til å sitte i sofaen(sitat min mann)
Noen som kjenner seg igjen..................?
                                          Ha en fantastisk fin søndag i det fine været
                                                                         Heidi


11 kommentarer:

Elisabeths Borg sa...

Jada, samme syken...og klagingen her i huset:-) Ble veldig flott den puten du strikket. Heldig som er så flink til å strikke!

Ha en fin søndag videre

Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

Hei:) Kjempefin pute. Oppskrift?:)

charm design sa...

Til anonym
Oppskriften er selvkomponert.Jeg strikket bare to sider i ønsket str og brukte en gammel oppskrift på en marius genser(til mønster borden) jeg hadde liggende.

Anonym sa...

Hei igjen. Så smart å gjøre det på den måten. Takk for svar. Hilsen Sisselea.

charm design sa...

Lykke til:)

charm design sa...

Lykke til:)

Silkeline sa...

Lekker pute!! Det hyggelige med høst er å trekke innendørs med stearinlys og strikketøy :-)

Har en drøm... sa...

Elsker puten!!
Digger høstfeelingen den gir:))
Her er det heller ikke plass til så mange i sofa'n, hehe:))

idylloghim.blogspot.com sa...

Så koselig pute.....det er så gøy med ting en har laga sjøl...;) putedilla hva er det; )) fnis. Ha ein fin dag. Knip Ann Elin

Fotballhjerte sa...

Hei! Så glad for at du la igjen et spor hos meg sånn at jeg fant bloggen din også :)

Jeg skulle såååå gjerne ha lært meg å strikke (nei jeg kan det ikke, hehe). Flott pute du har strikka deg da, så flink du er!!
En dag skal jeg lære å strikke og hekle... en dag;)

Ha en finfin kveld!

Heims verden sa...

Herlig!!!!