mandag 7. april 2014

Siste innlegg




Hei og hå kjære blogglesere......

Da tror jeg at jeg sier takk og farvel for meg på denne bloggen.Jeg kjenner at jeg har mistet  lysten til å blogge.Håper lysten ,inspirasjonen og kreativiteten kommer snikende tilbake.Har også merket en dalende interesse på besøkende pga facebook,instagram og pinterest.Litt synd synes jeg ,for jeg selv er mye mer glad i å lese en blogg, fremfor å se på et bilde på instagram.

Tusen takk til alle dere som har fulgt meg,takk til alle de fantastiske kommentarene og hyggelige mailene.Skal ikke se bort i fra at jeg plutselig kommer tilbake her på bloggen en dag hvis dere vil .

Men enn så lenge ,adios mine venner......snufs snufs

22 kommentarer:

Anonym sa...

Å, nei! Veldig synd du velger å slutte:-(. Jeg liker så godt stilen og huset ditt. Kan egentlig ikke forstå at instagram kan komme og ta over for bloggingen. Mye bedre med blogglesing. Håper og tror at blogginteressen vil ta seg opp igjen med tiden, og håper også at du vil finne igjen lysten til å dele mer med oss;-).

Anonym sa...

Veldig trist at du slutter, har vært innom deg hver uke og tittet i arkivet ditt, liker stilen din og du har et deilig hjem og er så flink å sette sammen ting, håper du får lysten tilbake en dag. Jeg for min del bruker Facebook en del da mine bor utenlands, det blir litt mye interiør der, da jeg elsker det, men, men. Lykke til videre.

Unknown sa...

Så dumt!!
Finner nemlig masse fin inspirasjon her hos deg:)
Men jeg skjønner deg godt, det har vært litt dalende etter instagram ja, og enig, det er synd, mye koseligere med et blogginlegg!

Hos meg er det ikke så mange som kommenterer lenger, men besøkstallene har faktisk økt, så det er da noe:))

Håper du finner igjen inspirasjonen og snur... :))

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Trist å høre at du gir deg.... Liker å titte innom den flotte og inspirerende bloggen din.
Håper du titter innom igjen senere
klem

Anonym sa...

Hei
Så synd, har også vært mye inne på bloggen din. Men hvis du er på Instagram følger jeg deg gjerne videre der:-) Hva er Instagram navnet ditt?
Klem

Tove sa...

Det var trist. Har fulgt bloggen din lenge, men aldri lagt igjen noen kommentarer.... Du har gitt meg inspirasjon til å skape personlighet i hjemmet vårt. Det er sikkert mye jobb med en blogg så jeg forstår deg, men håper du vil komme tilbake en dag! Klem fra Tove

charm design sa...

Tusen takk alle sammen,det er så hyggelig at dere har blitt inspirert av bloggen min.
Jeg har veldig lyst til å fortsette men akkurat nå føler jeg at jeg ikke har så mye inspirasjon og gi dere.Men det kan plutselig forandre seg.
Jeg er på instagram men er ikke aktiv der for øyeblikket.
Blir rørt og glad av de koselige kommentarene deres,stor klem fra meg

charm design sa...

Tusen takk alle sammen,det er så hyggelig at dere har blitt inspirert av bloggen min.
Jeg har veldig lyst til å fortsette men akkurat nå føler jeg at jeg ikke har så mye inspirasjon og gi dere.Men det kan plutselig forandre seg.
Jeg er på instagram men er ikke aktiv der for øyeblikket.
Blir rørt og glad av de koselige kommentarene deres,stor klem fra meg

Bjørkli Søndre sa...

Så trist å lese! Du har alltid vært en sann inspirasjon. Håper bloggelysten en dag kommer tilbake. Vi har nok alle merket nedgangen av lesere. Trenden vil nok snu igjen etterhvert. Bilder på blogg er uansett mye bedre å kikke på.

Du skal hvertfall fortsatt stå på min bloggroller, så jeg får med meg den dagen det dukker opp en innlegg fra deg igjen. :-)

Ønsker deg en riktig god påske!
Klem Hilde

Bjørkli Søndre sa...

Så trist å lese! Du har alltid vært en sann inspirasjon. Håper bloggelysten en dag kommer tilbake. Vi har nok alle merket nedgangen av lesere. Trenden vil nok snu igjen etterhvert. Bilder på blogg er uansett mye bedre å kikke på.

Du skal hvertfall fortsatt stå på min bloggroller, så jeg får med meg den dagen det dukker opp en innlegg fra deg igjen. :-)

Ønsker deg en riktig god påske!
Klem Hilde

Anonym sa...

Uff, dette var trist. Liker hjemmet ditt så godt . Håper du kommer tilbake :-) God Påske.

Wenche sa...

Takk for at du har delt så fine bilder og skriverier med oss:)
Mvh Wenche

Wenche sa...

Takk for at du har delt så fine bilder og skriverier med oss:)
Mvh Wenche

Annette S Eriksen sa...

Hei
Jeg har fulgt deg jevnlig i flere år, og syns at det er trist at du skal slutte å blogge. Takk for inspirasjon og for det du har delt med oss leserens på bloggen din. Håper at lysten din på å blogge kommer tilbake en dag :)

Two sa...

Å nei! Har følgt deg lenge, så eg kjem til å sakne deg! Vær så snill og ikkje slette bloggen, for då kan vi kikke innom av og til for å sjå om du er der igjen! Og eg som gleda meg slik til å følge med på bilda du maler! Eg har akkurat gått 3 dg kurs no i påska, trudde eg likte akryl best, men no frister olje veldig!! Ta deg en pause, male litt og så ser vi deg på bloggen kanskje?

Anonym sa...

Kjære Heidi. Jeg savner bloggen din. Skulle ønske du laget et lite innlegg i ny og ne. Klem

Elisabeths Borg sa...

Å nei!!
Men vettu hva DET har jeg full forståelse. Det krever sitt å ha en blogg. Mange timer med jobb ligger det bak en så flott blogg. Og vips så kom instagram og de med MANGE følgere bare slenger ut noen bilder i ny og ne og trykker like til den store gull medaljen også er de på topp.
Håper virkelig lysten din kommer tilbake.

Takk for de inspirerende bildene fra hjemmet ditt.

Klem fra Elisabeth

Unknown sa...

شركة تسليك مجارى بجدة
تنظيف فلل بالدمام
شركة تنظيف بالدمام
شركة تنظيف شقق بالدمام
رش مبيدات بالرياض
تسليك مجاري بالرياض
تنظيف منازل بالرياض
شركة نقل اثاث بالقاهرة
شركة كشف تسربات المياه تبوك
ابي وايت صرف صحي بالرياض






Unknown sa...

شركة تنظيف بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة تنظيف فلل بالرياض
شركة تنظيف خزانات بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض
شركة نقل اثاث بالرياض
شركة عزل اسطح بالرياض
شركة كشف تسربات المياه بالرياض
شركة تنظيف مجالس بالرياض
شركة جلى بلاط بالرياض
شركة تنسيق حدائق بالرياض
شركة دهانات بالرياض
شركة تنظيف واجهات زجاج بالرياض
http://www.alrayyanclean.com/index.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81_%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%84.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81_%D9%81%D9%84%D9%84.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%B1%D8%B4_%D9%85%D8%A8%D9%8A%D8%AF%D8%A7%D8%AA.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81_%D8%AE%D8%B2%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%B9%D8%B2%D9%84_%D8%A7%D8%B3%D8%B7%D8%AD.html
http://www.alrayyanclean.com/%D9%86%D9%82%D9%84_%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81_%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AA.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81_%D9%86%D8%AE%D9%8A%D9%84.html
http://www.alrayyanclean.com/%D9%83%D8%B4%D9%81_%D8%AA%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81_%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%B3.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%AC%D9%84%D9%89_%D8%A8%D9%84%D8%A7%D8%B7.html
http://www.alrayyanclean.com/%D8%AA%D8%B4%D8%B7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D8%AA.html
https://youtu.be/PRRuF3GRYok
https://youtu.be/rq3ApJgUryQ

anabolic rx24 asli sa...

joss

jasonbob sa...

kobe sneakers
moncler
lebron james shoes
golden goose
off white
yeezys
supreme clothing
chrome hearts store
nike react
ggdb

pg slot sa...

สล็อต เว็บไซต์สล็อต สล็อตออนไลน์ ยอดนิยมแล้วก็เป็นที่ชอบใจเป็นอย่างมากสำหรับผู้เล่นเกมสล็อตออนไลน์ในช่วงเวลานี้ PG SLOT นับว่าเป็นที่น่าดึงดูดช่วยทำเกมให้กับผู้เล่น24ชม.