onsdag 28. mai 2014

Hodeskalle "love"


Hei
Så hyggelig at dere hadde lyst til å følge meg videre,og de hyggelige tilbakemeldingene fører jo bare til mange flere innlegg.
Måtte bare vise dere denne fine fine hodeskallen fra Anouska jeg har kjøpt hos jentene i Drøbak,Lykkelig på Haver.Etter at stuene ble malt var det ikke alt som kom opp på veggen igjen.Et stort blikkfang på veggen måtte det bli og denne passet perfekt.





                                Ha en super fin dag, og i morgen er det igjen helligdag og fri.

                                                                    Klem Heidi

18 kommentarer:

Elisabeths Borg sa...

Hei Heidi

Urolig lekkert med kontrastene i stua:-)
Kan jeg få spørre om hva farge på veggen heter?
Var veldig fin.

Ha en fin dag

Klem fra Elisabeth

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

Anonym sa...

Den hodeskallen er jo helt perfekt hos deg og den hadde en nydelig dekor foran. Det andre hodet-- eller keramikkhodet du har i vinduet--er det laget av Ingunn Dahlin?
Ha en fin sommerdag

Anonym sa...

Så kjekt med innlegg fra deg igjen. Jeg er innom deg jevnlig, så veldig kjekt å "høre" fra deg igjen.
SølviV

Unknown sa...

DIGGER!!!

charm design sa...

Hei Ingunn

Ja det stemmer ,vi fikk den i bryllups gave.Jeg er bare så utrolig glad i den.

charm design sa...

Hei Ingunn

Ja det stemmer ,vi fikk den i bryllups gave.Jeg er bare så utrolig glad i den.

Anonym sa...

Kjempestilig!! Digger stua di;-)!

Two sa...

No vart eg glad for at du er tilbake! Det er en slik ro i romma dine, eg nyt bilda! Og den nye på veggen passer flott inn med den andre dekoren i rommet. Så bra du skriv kvar du kjøper ting, slik inspirasjon og tips er det vi likar å finne i bloggar. Ha fine dagar både ute og inne!

Anonym sa...

louis vuitton sale
Amazing! This blog looks just like my old one! It's on a completely different topic but it has pretty much the same layout and design. Excellent choice of colors!

Anonym sa...

Hei!
Først: Takk for at du fortsatt inspirerer med flotte blogginnlegg :) jeg blir alltid så inspirert av stua di - her kunne jeg flytta rett inn! Lurer på hvor "skulpturen" er fra - de to "hornene"...

Marit :)

Unknown sa...

Dette er en vakker blogg. Jeg blir veldig imponert av å lese her =) Besøk gjerne bloggen min Skriver litt om tapeterder som du kan se :)

Anonym sa...

Lurer på kva fargen på veggane dine heiter? Var veldig fint :) Bodil

nina nordfonn sa...

ka e navnet på fargen på veggen? :)

Putra Printing sa...

The article is cool and very interesting for me, with your post here that I have read is certainly cool and quality, greetings from the admin Continue to work Jasa Bikin Banner Greetings from all of us who read it thanks from Jasa Cetak Spanduk

jasonbob sa...

pandora outlet
yeezy 350
kyrie irving shoes
supreme
cheap jordans
bape clothing
golden goose mid star
hermes handbags
stone island hoodie
yeezys

Anonym sa...

golden goose sneakers
goyard handbags & purses
kyrie shoes
kd shoes
chrome hearts store
bape outlet
Golden Goose
off white t shirt
off-white
jordan 6

PG Slot sa...

สมัคร pg slot สมัครสมาชิก เพื่อรับความสนุกสนานที่กำลังจะเกิดขึ้นอย่างไม่เคยสัมผัสมาก่อนกับ pg slot เว็บสล็อตออนไลน์ที่กำลังมาแรงที่สุดในปีนี้ กับเกมสล็อต