søndag 14. januar 2018

Digitalgrafikk og lerreter

     
                                                            
                                                                            Hei

Da er det på tide og tørke støv av den gamle bloggen.

Her på bloggen  tenker jeg å legge ut alle bildene jeg har malt og alle digitagrafikk  trykkene jeg lager.
Digitaltrykkene er laget kun av eget materiale .

Jeg jobber som kreativ designer og kunstner på heltid og har startet firma med samme navn ,nemlig Charm Design.

Jeg maler akryl på lerret ,noe figurativt men for det meste abstrakt .
Jeg driver fortsatt og utdanner meg og kurser meg videre i kunstens verden og ønsker å lære så mye som mulig.
Håper dere  vil følge meg videre.

Her er noen av digitalgrafikk trykkene mine ,disse kan bestilles i ønsket str.
Leveres med passpatour og nydelig innrammet i glass og ramme fra Galleri Graff om ønskelig. Eller de kan bestilles i standar mål og ramme de inn selv.

Send meg gjerne spørsmål på fugleperspektiv@me.com hvis du lurer på noe
 
 
 
Nr 5
 
 Digitalgrafikk 50x70
2200,-inkludert passepartout
Nummerert og signert 1/50



Nr 6
 Digitalgrafikk 50x70
 2200,- inkludert passepartout
 Nummert og signert 1/50
 
 
Nr 7
 Digitalgrafikk 70x100
 2400,- inkludert passpartout
 Nummert og signert (1/50)


 Nr 8
 Digitalgrafikk 70x100
 2400,- innkludert passepartout
  Nummert og signert 1/50
                       


 Heidi




7 kommentarer:

Percetakan sa...

The article is cool and very interesting for me, with your post here that I have read is certainly cool and quality, greetings from the admin Continue to work Jasa Bikin Banner Greetings from all of us who read it thanks from Jasa Cetak Spanduk

jasonbob sa...

golden goose
birkin bag
yeezy boost 350 v2
golden goose sneakers
longchamp handbags
moncler
yeezy boost 350
kd13
kenzo
off white jordan 1

Michael Smith sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Michael Smith sa...

I figure your thought would be Goliath to me. I 'm going to allow you to see how this cutoff places concerning me. The HP 50.2 Fuser Error is an error indicate time out and slow fuser. If you see the massage contact HP help center to fix the issue.

Michael sa...

Thanks for this post. Dissertation help uk

gclubfish888 sa...

สล็อต gclub มีอะไรให้เล่นบ้าง? บาคาร่า จีคลับ888 ทดลองเล่นpg ทางเข้าpg สล็อตxo ทางเข้าxo gclub royal ทางเข้าจีคลับ

Rite Way Towing & Recovery Inc sa...

automotive industry or have certain nyc cars towed expertise regarding this service.