onsdag 6. januar 2010

Brrrrrrrrrrrr,hvor kaldt skal det egentlig bli

Jeg er et typisk "ikke vinter menneske".23 g på Østlandet i skrivende stund,og kaldere skal det bli mot helgen.
Det er vakkert,det skal jeg være enig i .Men nå kan mann ikke påstå at det er godt å være ute.
Tankene mine de siste dagene har godt til de stakkars menneskene som ikke har et godt å varmt hjem eller ikke har et hjem i det hele tatt .Mann skal jo egentlig ikke klage så lenge mann kan krype inn å varme seg.


Nei her må det litt vårlige farger til ,og jenter det går fort til våren .Vi har kommet oss over på den rette siden av året.Og det hjelper jo på med litt vår inspirasjon.

Nydelige vakre soverom med blå toner...............virkelig innbydende.


Disse gardinene kunne jeg virkelig tenkt meg i stua...........


9 kommentarer:

Norwaystyle sa...

Godt Nytt År til deg og din familie også. Kan tenke meg til at du har fått ladet batteriene godt på Tenerife. Her er det kaldt om dagen ja, og bilen vil ikke engang starte. Kjøkkenet kommer 19. januar, så da håper jeg vi endelig får flyttet i februar. Vi er priviligerte - kan ikke være greit å være bostedsløs nå nei.
Klem

Anne Grete sa...

Brrrrr, det er kaldt ja.. Her er minus 13, og jeg syns det er kaldt! Skal hjem til østlandet i mrg og jeg får vel kuldesjokk!

Nydelige inspirasjonsbilder du har lagt ut forresten :) Fikk et snev å vårfølelse:)

Marthe Sofie sa...

Her jeg bor er den ca -30 grader:) Ikke godt for å si det sånn! Kjempefin inspirasjon forresten!:) Likte blåfargene:)

Fridashus sa...

Hei:o)

Ja, nå er det altfor kaldt. Vi pusser opp huset og har fortsatt ikke satt inn peisovn.. Det burde vi hatt nå.

Ha en god dag!

Klem

Thelma Louise sa...

Brrr....ja kaldt om dagen.:-) men ja, heldigvis er vi kommet oss over pår rett side nå.:-) Gardinene var lekre, soverommet også, kan ikke ha sånn på soverommet, blir for vanskelig å stå opp.:-)) jeg har blåtoner på vårt soverom..ikke så innbydene...men det går i blått og hvitt...enda ikke blogget det, men kanskje.:-) Ha en fin dag, kle deg.:-)

Kaoskontroll sa...

Åh... jeg falt så fullstendig for det øverste soverommet! Har sittet i ca. 15 minutter og bare kikket og tenkt på hvordan jeg kan lage lignende på hytten. :)
Virkelig skjønt!

Black Feathers sa...

Riktig godt nytt år ;)
Lekre soverom, får meg til å drømme ;) Ja det er kaldt om dagen, ingen tvil om det. Men vi er som du sier priviligerte som tross alt har et hjem å bo i.

Ha en fin vinterdag ;)

cieldequimper sa...

Oh those bedrooms are so gorgeous!
http://marinagrenadinescieldequimper.blogspot.com/

JK sa...

Godt nytt år!!!
Slike gardiner kunne jeg også tenkt meg :) Kanskje jeg får begynne å sy selv? hehe, likte forøvrig brdet veldig godt også!! :) Flotte bilder til inspirasjon :)

God helg!