søndag 17. januar 2010

Ut på tur

En deilig dag...............i slalåm bakken.Endelig er det såpass mildt at hele dagen kan tilbringes ute. Meg og Mathilde i bakken





Her tester Mathilde........ voksen bakken for første gang.Når hun var kommet på toppen,satte hun rett utfor uten å nøle.
Jeg sto i bånn og skrek...................,brems,sving og sett deg på rumpa.Mamma slapp av jeg har full kontroll.Elegant kom hun i full fart ned den siste bakken med en avslutnings sving..................med et stolt smil om munnen.Stor fornøyd og stolt. En kopp deilig kakao smaker godt etter en lang dag i bakken.
Klem Heidi



5 kommentarer:

Anka sa...

Dette å gøy ut! Er en sikkelig pingle når det kommer til nedover ski så jeg må si jenta de er tøff! Skjønner godt at du ropte og skrek jeg;) Ønsker deg en god start på uka.

MissMette sa...

Å så herlig og gøy det så ut! Jeg har ikke stått på slalom på aldri så lenge... Likte så godt både kjøkkenet og badet ditt i de forrige innleggene - blir utrolig stilig... vasken og armaturet er bare også skjønn ♥ og flisene bak komfyren var kjempestilige. Likte veldig godt fargene. Flott blogg du har, virkelig koselig å titte innom deg og hjemmet ditt. Ønsker deg en fin kveld videre, og en flott ukestart. Klem fra Mette

yesheimen sa...

Hei. Ja det var så godt at temperaturen steg litt. Nå er det passe, og vi kan faktisk være ute uten å fryse. Med gode klær...vel å merke!

Ser ut som mor & datter koser seg.

Og skal si kjøkkenet ditt blir fint. Jeg synes ikke det var så verst fra før heller, men forstår godt hva du mener med at det av og til går litt fort i svingene når en bygger hus.

Ønsker deg en ny flott uke.

Klem Ann<3

ANETTESHUS.COM sa...

Det ser herlig ut!!! Kos dere fortsatt:)

Klem
Anette:)

Fridashus sa...

Fint bilde av dere to:o)

Jeg skjønner Mathilde er en liten tøffing:o)Kanskje kommer hun til å hevde seg i alpint etterhvert;o)

Det er morsomt å stå i bakken. Dessverre blir det ikke så mange turene i året vi får vært i bakken. Jeg venter baby i mai - og ettersom samboeren har stått aktivt i store deler av sitt liv - blir det nok en alpin gutt dette også:o)

Ha en strålende uke!