søndag 18. april 2010

Da er alt klart



Til å ta i mot ..................Franciska

Hun jobber som interiør journalist for blant annet Maison,Vakre hjem og Interiørmagasinet.


Hun kommer på besøk tirsdag for å ta bilder .


Du kan besøke henne her














Må innrømmer at det er ryddet og "stæsjet"" litt ekstra i kriker og kroker.
Blir utrolig spennende å se hvilket interiør magasin vårt hjem kommer i.
Litt friske blomster skal handles inn i morgen,så er alt klart.

Er veldig spent på å se resultatet.......

















17 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Dette ser jo spennende ut,gleder meg til å lese innlegget :-)
Lykke til
Klem Anita

Perle sa...

Blir spennende, men du har absolutt et hjem å vise frem. Er bare sååå lekkert!
Gleder meg!
klem

små og store drømmer sa...

Så spennende. Masse lykke til :)
Så får du siifra hvilket blad reportasjen kommer i :)

Anonym sa...

Så moro - masse lykke til:-)
Du har det så lekkert at her finner hun nok mye fint og fotografere!
Ha en fin søndag,
klem Hege.

Familien i Fjellborg sa...

Så spennende - masse lykke til :)
hilsen anita s

Christina sa...

Såå utrolig gøy!
Jeg skal følge med og ønsker deg masse masse lykke til;)

Klem C

Interiør 63º N sa...

Så stilig :O)
Lykke til. Gleder meg til å se resultatet, selv om vi ser mange fine bilder av ditt stilige hus, blir det noe annet å se det på trykk :O)
Ha en fortsatt fin søndag!

klem Kirsti

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så gøy!!! Så jo veldig bra ut da. Gleder meg til å lese repotasjen når det kommer. Du må fortelle oss når og hvor :o)

Ha en fin søndagskveld

Klem

NL sa...

Så utrolig lekre detaljer! Er de huskefigurene store?
Blir spennende med besøk av journalist og fotograf. Gleder meg til å lese om deg i bladet.

Lykke til,
klem NL

Jorid + NOE Blog sa...

Spennende :-))

Lykke til!
Klem Jorid

Anonym sa...

Heisann:)
Nå har jeg kikka på alle innleggene du har skrevet det siste året nesten. Flott blogg!
Du, lurer litt på en ting ang tv- benken. Likte den veeeeldig godt. Hvor gjemmer du ledningene som kommer fra tv? Hvor har du dvd spiller og liknende???

Line fra huset på landet sa...

Så spennende at Franciska kommer hjem til deg og tar bilder! Hun har jo en så fantastisk blogg:)
Da håper jeg du forteller når du vet, hvilket magasin bildene kommer i da ?!

God klem,Line

Camilla`s Castle sa...

Så utrolig stas!:) Du har det jo så fint! Håper du sier ifra når du vet hvilket blad det kommer i, og når,.:)
Lykke til!

Anonym sa...

Lykke til:) Regner med at dette er noe du har full kontroll på:) Gleder meg til å høre hvordan det har gått;) Jeg kommer innom deg en dag!

Klem fra Tone

Thelma Louise sa...

Morsomt.:-) lekre bilder av lekkert hjem.:-)

carmahilde sa...

Lekkert lekkert- love your house

Anonym sa...

Elsker "huske-pikene" - og ja, det ser absolutt helt klart ut. Gleder meg til reportasjen!

Fortsatt utmerket tirsdag!
Lilli (helt ny i blogg-land)