onsdag 21. april 2010

Da var det gjort


Her er den......... vakre journalisten i aksjon.
Vi hadde en utrolig hyggelig dag.Gøy å treffe henne og se hvordan hun jobber frem en artikkel.
Minste mor var også med hele dagen pga at hun var syk.Men stilte mer en villig opp på mange bilder,hun elsker å posere foran kamera.
Fullt så enkelt var det ikke når jeg skulle bil tatt bilde av,blir stiv som en voks dukke når kamera linsen dukker opp.Liker meg mye bedre bak kamera




Gleder meg veldig til artikkelen skal bli ferdig.


Jeg får se den om en uke eller to.Men får ikke lov til å publisere noen ting før artikkelen er kommet i bladet.Når og hvilket blad............ ja det er det ingen som vet enda.Jeg skal gi dere beskjed så fort jeg vet noe.


Litt deilig at det er over,har vært litt over middels strøkent og ryddig her de siste dagene før fotograferingen.Nå kan vi rote litt igjen..................................................


Klem fra meg

19 kommentarer:

(eddas) sa...

Veldig spennende da:)
Gleder meg.....
Ha en fin kveld
eddaKlemmer :)

Vibeke sa...

Så spennende!!
Gleder meg til å lese artikkelen når den kommer. Sikkert mange flotte bilder!

Ha en fin kveld.

Vibeke :o)

Elin | Draumesidene sa...

:)Mykje kjekkare å ta bilder, enn å bli tatt bilde av! :) Gratulerer med reportasjen!

God klem frå Elin :)

Ikke A-Lene sa...

Så spennende.. Blir sikkert en knallfin artikkel, fordi du har det kjempe fint..
Klem LC

Lotta sa...

Så utolig artig:)

Line fra huset på landet sa...

Kjempe-spennende! Gleder meg:)
God klem,Line

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So spennande☺

Klem M♥

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gleder meg til å se resultatet til slutt...Forstår at dette er ekstra spennende for deh.

Ha en fin kveld

klem

Villasol sa...

Så spennende da! Gleder meg til å få se og lese. Er jo så fint hos deg!

Ha en fin kveld!

Ingunn

Anonym sa...

Så morsomt da! Blir spennende og se artikkelen når den kommer:)

Fire Hjerter sa...

Så gøy. Sikkert artig å se en proff fotograf in action. Lærte du noen triks?

Gleder meg til å se det på trykk.

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå spennede!!! Gleder meg til å se det vakre hjemmet ditt i et magasin!!

Klem klem
Anette:)

Beate sa...

Oi, så spennende. Gleder meg til å se resultatet! Ha en finfin dag!!

AGENT 77 sa...

Grattis!!wow såååå kul jag förstår att de blev underbara bilder i ditt fantastiska hem..kram från ett soligt sverige//E

Fridashus sa...

Hei.

Det blir morsomt å se:o) Jeg ser frem til å lese artikkelen samt å se bilder av ditt hjem + ikke minst deg;o)

Ha en fin kveld.

klem

Jeanette sa...

du har et nydelig hjem SÅ jeg gleder meg til å se bildene!

ha en fortsatt fin kveld!

mvh jeanette

Trude sa...

Gleder meg veldig til å se alt på trykk!!

Anonym sa...

Thank you for sharing! This article is revolutionary. Check out the article that is linked here to learn more details How to Turn off Mic on PS5 Controller. For serious gamers, a gamepad tester is an essential tool for ensuring optimal performance.

Anonym sa...

I appreciate you sharing the important facts in your most recent article. Read the article in its entirety to obtain clarification Space Bar Clicker. The spacebar clicker: an expedition into the unknown on its own.