tirsdag 27. april 2010

Innebygd garderobe

Vår flinke......... snekker har igjen laget et utrolig flott garderobeskap til oss.Vi har brukt garderobe dører fra Ikea

Siden vi............. ønsket og ha en sokkel i bunn og en kant øverst med panel og list måtte vi gå for tre dører i høyden.Da målene på en hel dør ikke stemte .
Bak dørene gjemmer det seg en garderobe innredning i tre også fra Ikea.Dørene sitter i sammen,sånn at mann lukker opp alle tre samtidig.








Håper dere............... får en fin uke alle sammen.Her skal vi ha konfirmasjon på søndag,så det kan hende det blir litt stille fra denne kanten til over helgen.
Klem Heidi

26 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Utrolig lekkert ble det !!!
du er en mester i å få det til :))

Tuusen, tusen takk for den nydelige gaven som jeg fikk hentet idag !!! Nydelig duft, sitter bare og nyyyter ;)

Masse lykke til med konfirmasjonen :)
Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Utrolig lekkert ble det !!!
du er en mester i å få det til :))

Tuusen, tusen takk for den nydelige gaven som jeg fikk hentet idag !!! Nydelig duft, sitter bare og nyyyter ;)

Masse lykke til med konfirmasjonen :)
Klem,Kari

Camilla`s Castle sa...

Så pent det var!:) Vi skal ha innebygget garderobe i hallen selv. Og lurer litt på hva slags dører jeg skal velge. Disse fra Ikea var jo veldig flotte! Godt tips!:)

Lindas hus sa...

Lekkert! Og lykke til med konfirmanten på søndagen:) Klem

(eddas) sa...

det ble jo kjempefint.....og masse plass:)
ha en fin dag
eddaklemmer til deg

Jeanette sa...

det ble veldig veldig fint!
lykke til med konfirmasjon til helgen!

mvh jeanette

Anitas Interiør verden sa...

Det var et flott soverom,garderobe skap får man aldri nok av. Lykke til med konfirmasjonen til helgen
Klem Anita

små og store drømmer sa...

Så utrolig fint det ble :)
Masse lykke til med konfirmasjon i helgen!

Anka sa...

Kjempe lekkert skap. Du forvandler jo ikea til rene designer innredning:D Lykke til med konfirmasjon.

Og.... Ønsker deg en suuuper dag!

Villasol sa...

Det ble utrolig fint! Lekkert!
Synes fargen du har på veggen er så fin. Passer så godt til hvitt.

Ha en fin dag!

Ingunn

Jannicke sa...

Veldig flott!! Det er så mye finere med innebygde skap, kontra løse... vi har løse på vårt soverom :o) - ser vi burde bygget de inn :o)

jaja - kan ikke gape over alt!

Lykke til med konfirmasjon!

Klem J.

Elin | Draumesidene sa...

Kjempefin løysing! Lekkert! Og praktisk! Lenge sidan eg har vore innom, kjempefine bilder du viser!

Ha ein fin dag!
Klem frå Elin :)

Unknown sa...

Dette ble utrolig lekkert! :)
Godt med stor skapplass!
Gratulerer med konfirmanten :)
Takk for titten! :)
En flott dag ønskes fra meg
Klem Anki

fru Dyregod sa...

Kjempeflott! Deilig med god skapplass. Kos dere på konfirmasjonen.

Villa Drømmeverden sa...

Lekkert!
Blir så mye finere å bygge skapene inn istendefor å ha de frittstående. Vi har pax fra Ikea som er bygget inn, vi har de hele dørene. Ikea er supert:)

Ha en flott uke videre.
Lykke til med konfirmasjon!
klem

My home is my Castle sa...

merkelige greier med disse kommentarene.. jeg vet ikke hva som skjer, men det skjer her hos meg og noen ganger...
fargen sand er nydelig ja. Jeg har den i gangen og der er jeg kjempefornøyd :) Hvilken farge har du i stuen ? Ser lekker ut den ..
Jeg vet om en flink fargehandler, så jeg må nok ta meg en tur til han. han blander og misker helt til jeg blir fornøyd ;)

Ha en fin kveld
Klem,kari

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Ni har verkligen sååå otroligt fint hemma hos er!
Skulle kunna tänka mig att kopiera det rakt av!
Njuter varje gång jag tittar in! :)

Hoppas konfirmationen går bra!
//Nea

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så fint det ble :o)

Masse lykke til med konfirmasjonen til helgen.

Klem

NL sa...

Wow, det ble utrolig bra! Slike kunne jeg tenkt meg på det store kontoret vårt og. Hm, må vise bildene til en snekker tror jeg..

Lykke til med konfirmasjon.
Klem NL

Anonym sa...

Så fint det er blitt!
Jeg fikk også inspirasjon fra den innebygde tv-hyllen deres, må høre med min mann om vi også skulle lagd oss en sånn :-))

Klem Kristine

vivian sa...

Garderoben ble megaflott.;-)

Dere har det utrolig fint hjemme hos dere. Liker fargevalgene og stilen din godt.

Tusen tusen takk for svaret ditt. Setter STOOOOR pris på det.

Lykke til med konfirmasjon.

Vivian ☺☺☺

Elizabet Stilig hjem sa...

Så utrolig flott det ble. Kjempefin løsning med 3 dører over hverandre. Bra tenkt!

Lykke til med konfirmasjon i helgen!

Klem Elizabet

Fru Andersen sa...

For et flott soverom dere har, herlige farger! Likte også gulvet deres veldig godt;-)

Skapet var flott, lure ideer du setter ut i livet!

Håper helgen og konfirmasjoenen var flott!
God mandag!

liffliff sa...

Så utrolig fint soverom!Herlige farger!kan jeg spørre hvilken farge det er på veggene?

Ha en fin kveld:)
Lisbeth

tashee sa...

the original source luxury replica bags additional info gucci replica original site replica designer bags wholesale

Todd William sa...

I appreciate you providing this insightful post; it's a great way to expand one's knowledge. I suggest reading the article to see things from a new angle How to Turn off Mic on PS5 Controller. To quickly diagnose and discover problems with your gaming controller, use a gamepad tester.