tirsdag 16. juni 2009

nye prosjekter ferdig


Jeg lærer jo aldri.............når jeg er ferdig med et prosjekt lover jeg meg selv at jeg skal vente en LANG stund til neste.Men nei da...........klarer ikke å holde meg i ro.Tror jeg lider av en form for ADHD.
Her er bilde av første ferdige prosjekt denne uken,har faktisk to til å vise dere .Kommer om en liten stund.
Har lenge hatt lyst på senge gavler,vi har bare ramme madrass på vårt soverrom.Disse var veldig enkle og fine,300 kr hos en brukt handel.
Hadde egentlig tenkt meg noen med litt mer utskjæringer og stæsj på men disse får duge en stund.Til jeg finner DRØMME gavelen.


Ønsker dere en fin uke.
Nå har jeg endelig fått hjelp til å oppgradere bloggen min.Så nå blir det forandring.Skjønner at jeg må gjøre noe med det,har ikke ro i ROMPA til å finne ut av det selv,så jeg har fått en god venn som er data "NERD"til å hjelpe meg.
Ønsker dere en fin fin uke,hold humøret oppe selv om været svikter oss om dagen,evig optimist må man være i sommer Norge.

16 kommentarer:

Lillan sa...

dette var bare lekkert!!! Skikkelig fint soverom! klem Lillan

My home is my Castle sa...

Skikkelig nydelig soverom du har....
Og den gavlen var lekker :)
Vi har og bare en rammemadrass og jeg leter etter drømmegavlen jeg og ;)

Klem,Kari

adales verden sa...

Kjeeempee fiiint!
ha ei fin uke

Margrethes hus og hage sa...

Det ble kjempeflott :) Lekkert soverom!

Ha en fin kveld :)

Hilsen margrethe

mi-rachel sa...

så lekkert.

Fru Fjeldhammer sa...

Kjempefint ble det...

Fru Luna sa...

Kjempefint! Jeg hopper også fra det ene prosjektet til det andre... Blir ikke så mye pause mellom de ;)

Unknown sa...

Syns dette var helt nydelig lekkert! Ha en god natt! :)

Anonym sa...

Dette var jo bare kjempe-lekkert da!
Hvordan finner du sengegavler?!
Jeg har også tenkt samme tanken( med rammemadr.) , men ikke funnet noen med løse gavler til salgs...
Ha en fin kveld, nyyt den nye senga-den var såå fin!
Klem Hege.

Villa Creme sa...

Kjempelekkert soverom dere har fått dere altså! Likte alt der inne kjempegodt (gardiner, nattbord, lampe, speil, engel, puff, sengetøy... ja, egentlig alt!)
Beroligende farger å sove i:)

Tiril sa...

Så lekkert, gulvet , gavlen sengesettet, alt var flott...

Tiril sa...

Den ligger hos Hc, vet ikke helt hva det heter der, men den er ikke åpnet ennå, fra før var det bare ett showrom, men det skal bli Riviera sitt flaggskip.

LYKKEBO sa...

hehe.. Kjenner med så alt for godt igjen!! Men forstår godt du satt i gang med de sengegavlene! Kjempe lekkert!!

LIVS LYST sa...

Jeg digger jo sengetøy! Og det ser jeg jo at andre også gjør ;O) Og for et flott soverom dere har!! Jeg har sittet og sett litt på de foregående innleggene også. Så mye fint og skal jeg si min mening om skapene (hvis det ikke er for sent), så likte jeg best det "rette" uten bue.

Ha en kjempe fin dag!
Hilsen Liv

Nicoline sa...

Dette var virkelig et delikat soverom ! God helg,
klem Nicoline

irina sa...

jeg digger smaken din !!

Klem