fredag 21. august 2009

Hvorfor gjøre i dag det man kan gjøre i morgen


Her ser dere mitt arbeids kaos om dagen .Har hamstret en masse billige møbler på Finn .Nå har jeg arbeid utover hele høsten.
Men jeg lider jo av en ting som jeg tror mange andre interiør bloggere også gjør.Jeg klarer jo bare ikke å "ta det med ro".
Jeg har en mann som lever etter dette prinsippet"hvorfor gjøre i dag det man kan gjøre i morgen"
Noen ganger skulle jeg faktisk ønske at jeg var på samme måte.Men når garasjen min er full av vakre møbler som bare venter på å bli fornyet,ja da klarer ikke denne kroppen å sitte i ro.Men gøy er det jo iallefall selv om jeg er utslitt når kvelden kommer.
Her ser dere sofaen begynner å ta form.Har vært ekstremt mye jobb,men kjempe gøy å prøve noe nytt.Kommer snart tilbake med noen bilder fra huset,dere begynner vel å bli lei av min oppussings prosjekter.
Snart er det tid for høst stemning inne.Ønsker dere en super fin helg ,klem fra meg

17 kommentarer:

beate sa...

Hei

Så mye lekkert du har fått tak i da...
Kjenner meg igjen gitt. Masse prosjekter på en gang...

God helg

Beate

Photo-Me-Life sa...

Det der blir bare rå bra! Sofaen er lekker å resterende vil nok bli like lekkert. Missunner de som får tak i disse go`bitene!

Fargerike Dagny sa...

Hm, jeg holder på å male min sjenk nr 2 stripete, du har ikke lyst til å komme hit og ta over? ;)

Tomines hjem sa...

du er bare så flink.. den soffaen der likte jeg utrolig godt.. mulig å få et pip når den skal legges ut?

Lindas hus sa...

Hei du! Så mye lekkert du har funnet deg! Falt pladask for bordet jeg da....det gleder jeg meg til å se hva du finner på med det! Sofan var også knall fin! Jeg er vel heller litt lik mannen din...men det har stoppet litt opp i malingsverksted mitt, da vi er opptatt å pusse opp i stua som tar all energi i fra meg om dagen! Gleder meg å se hva du finner på neste gang!Flink er du! Klem fra Linda! Ps konkurranse hos meg hvis du vil være med!

Nicoline sa...

Så dyktig du er. Den sofaen er jo bare dritlekker. Her er det kaos om dagen. Føler at jeg ikke får noen ting på plass, men det er vel bedre tider i vente. Ha en god helg ! Nicco

Unknown sa...

Så flink du er! Kjempelekker sofa. ha en god helg!

My home is my Castle sa...

Jeg blir aldri lei av å se på dine flotte prosjekter :)
Jeg beundrer deg for all energien du har .
Kan du sende meg litt hehe..

God helg min venn
Klem,Kari

Min stil sa...

Hei hei. Så masse lekkert du har fått tak i. Skulle ønske det var meg. Elsker å holde på med slike ting, men døgnet har ikke nok timer dessverre.
Ha en flott helg.
Klæm Susanne

charlotte sa...

Du har ett prosjekt til
prosjekt SOVEROM :D
gleder meg til å se hvordan det blir

Christine Louise sa...

åååå den sofaen var nyyyydelig :)

Klem

LENE sa...

Tusen takk for meget hyggelige kommentarer på min blogg! Jeg nyter også dine flotte sider og mange spennende prosjekter - du er utrolig dyktig med dine hender!
Ha en deilig søndag!

Margrethes hus og hage sa...

så flott sofaen din er blitt! Og alt det andre du pusser opp... Det blir helt sikkert kjempelekkert!

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Karna sa...

Oj her var det mye fint...skal si du er flink å finne funn! Har funnet et spisebord med 6 stoler som skal pusses opp, har overhodet ikke brukt for det selv, men må finne på noe nå når høsten allerede er kommet...

Du er kjempe flink å trekke om og pusse opp, skulle hatt det som levebrød du!

Anka sa...

Oioioi... sånn er det ikke i garasjen min, hehe. Nei ikke noe stress. Så utrolig flink du er. Ønsker deg en god start på uka.

(eddas) sa...

kjempefin sofa....lekker...
klem edda

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Kjenner meg godt igjen..thihi..
Døgnet har desidert for få timer...godt jeg kan grabbe litt av natten;-)
Men så gir jo også alle disse prosjektene en masse energi!

Mange fine funn i garasjen din:-)


Ha en fortsatt fin uke!