søndag 7. mars 2010

shoppping


Pluss grader................... på gradestokken,heeeeeeeeeerlig


Nok en vakker solrik dag og ikke så veldig kald heller.


Mann kjenner........... at man sakte men sikkert er på vei ut av vinterdvalen.


Og med vår yr heten som dukker opp kommer også shopping lysten snikende .Torsdag denne uken åpner home&cottage sin nye butikk på CC vest og vi bloggere er invitert til før åpning.


For en ære å få komme først til herlighetene.


Føler på meg at det kommer til å bli et aldri så lite "jafs" i lønnings posen.


Kommer du??????????


Jeg skal selvfølgelig holde dere orientert om hvilket blad reportasjen kommer i,kan nok ta lit tid før den kommer på trykk.

Ønsker dere alle en fin uke,klem Heidi

7 kommentarer:

Siris Hjem sa...

Å så spennende. Knock yourself out....eller kanskje ikke ;D...
Kos dere masse dere superbloggere. Resten må nok nøye seg med å lese om det ;D

Elsker bloggen din. Du har et fantastisk hjem.

*Siri*

Anitas interiør verden sa...

Hei på deg gleder meg masse til våren jeg også,kjenner at det kribler litt......
har tenkt meg innover på torsdag og gleder meg masse til det,koselig å møte noen av alle disse bloggdamene,så vi sees nok
Klem Anita

Nicoline sa...

Hei !

Skulle gjerne vært der, men det blir litt laaangt ja.
Skal til Nøtterly snart og da skal jeg innom butikken der!
Har noe til deg på bloggen min...

God natt, klem Nicco!

(eddas) sa...

Heisann....
ja har tenkt på at jeg skal ta en tur:)
ha en fin dag...gleder meg til reportasjen...
eddaKlemmer

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, høres spennende ut, Heidi!? Skulle gjerne vært der!

Klem
Anette:)

Anette Willemine sa...

Har lyst til å ta en tur, men jeg har teaterbilletter den dagen.

Ønsker deg en deilig ukestart!

Klem fra
Anette Willemine

Anonym sa...

Din blogg är underbar, är här för första gången men inte sista!! Wooooow! Me like!

Agneta, en svensk en...