onsdag 25. mai 2011

Litt nytt på terrassen

Solen dukket opp på ettermiddagen i dag,da måtte jeg bare av sted å handle litt planter på plantasjen.Nydelige store hortensiaer i dus rosa farger er min favoritt.

                               En kjempe fin lykt fikk også bli med hjem,den også fra plantasjen.

                                   Venter og venter på at  sommeren skal komme tilbake.
                                                        Ha en super fin onsdagskveld
                                                                     Klem Heidi

16 kommentarer:

tinemor sa...

Ja, venter og venter her å.
De siste dagene har vært vindfulle og regn.
Håper det blir sol og mere varme snart, så skal jeg på Plantasjen å shoppe også :-)
Lekkert med Hortenisa, -en av mine favoritter også
Klem

sussi sa...

Super snyggt. Kram Sussi

Anne Grete sa...

Nyyydelig :)

Hos meg har blomstrene stått ute en stund allerede, og overlevd både storm og lite erfaring..hihi

Line sa...

Så lekkert. Hortensia er min favoritt også. blir i godt humør av å ha de rundt meg. Lekre puter du har kjøpt deg også ( i innlegget under her). Den paljettputen så bare lekker ut. ha en finfin kveld. klem Line

Min stil sa...

Åh, så koselig det var.
Venter på sommeren jeg også. Nå er det høljeregn og 4 grader. Brrrr...
:) Susanne

Ruter & Hjerter sa...

Hortensia er jo så nydelige:)
Den lykten var knall fin.. er litt sær på det og plantasjen har ikke hatt de peneste, men skal si de har tatt seg opp! Du har en flooottt blogg:)

Fire Hjerter sa...

Flotte bilder og nydelig blomst.
Venter også på sommeren. Håper vi ikke må vente for lenge

toves sammensurium sa...

åå masse deilig terasse-snop....er det ikke deilige å fornye seg litt vel????
Håper solen leter seg frem både hos deg og meg,slik vi får nyte omgivelsene :)))
toveklem:)

Anitas Interiør verden sa...

Heisan så nydelige blomster, elsker hortensia har den blomsten stort sett hele året.
Nydelig lykt du har kjøpt deg. Nå er det bare å håpe på litt sol og varme så vi kan kose oss ute.
Ha en fin dag

Klem Anita

Rom for Detaljer sa...

Lekkert med hortensia! Skal bli godt med lange, varme dager og kvelder på terassen ;-)
Klem fra Karianne

Marthe sa...

Hei:) så fint du har det! jeg lurte på hvor du har kjøåt gyngestolen din+ de kurvene på bilde? så fine! og hva heter beisen dere brukte på terrasse gulvet? håper du svarer meg på dette!!! takk.. klem fra Gjøvik

Mitt lille hjem sa...

Kjempe fint!

-og god helg til deg..

Klem
Christine

It's me sa...

I just wanne say that i like the book very much !!...and i have almost sell them all..!! it is great to see you in it .....love Ria....xxx...

Anette Willemine sa...

Hortensia hører definitivt til her hjemme også. Har foreløpig blå og hvite, men jeg ser ikke bort i fra at det kan komme en svak rosa også. :)

Kjempelekker lykt. Den ble nesten med hjem i forrige uke, men det var dessverre noe annet som måtte prioriteres. Kanskje senere... Hi, hi.

Ønsker deg en fin start på en ny uke!

Klem,
AW

Anne sa...

Her var det mye inspirasjon å hente! For en nydelig blogg! :) Uteområdet ditt er skikkelig koselig :) Kjempefin hortensia og lykt. Fikk lyst å ta meg en tur til plantasjen selv :)

Lina ♥ C´est la vie sa...

Vad fint ni har!