onsdag 7. september 2011

Forandring fryder

Hei og hå folkens.......

Håper dere har en fin onsdagskveld,torsdag allerede i morgen.Og nok en uke er  snart over..
I dag har vi endelig sett litt sol etter mange døgn med endeløs regn.Var faktisk ganske deilig temperatur midt på dagen så terrasse døren fikk stå åpen.


Fikk så lyst til å gjøre om litt .Så denne store herlige klokken som har hengt i loftstuen fikk heders plassen i spisestuen.Elsker denne klokken ......
Klokken har jeg kjøpt hos Noe anderledes i Mysen for et par år side


Natti natt 

13 kommentarer:

Heims verden sa...

Der var en nyyydelig klokke det! God natt:)

My home is my Castle sa...

Kjempeflott klokke..Passet perfekt inn i stuen din.

Nattaklem :)

Elin | Draumesidene sa...

Lovely! :)

Klem e

Jannicke sa...

Knallfin klokke :o) Passet så fint akkurat der :o)

Ha en fin torsdag!

Klem J.

toves sammensurium sa...

Ja jeg er helt enig med deg - det gjør godt å flytte litt rundt på tingene og man blir like fornøyd og synes det er det lureste man jar gjort noen gang...helt til mankommer på en annen måte å gjøre ting på *lol* Slik er det ihvertfall med meg,her ommøbleres det stadig vekk!Men det er godt å forandre litt og "putle rundt i heimen" - kosetid,ikke sant?Du fant ihvertfall en perfekt plass til klokken,den var RÅ!!!
toveklem:)

Anette Willemine sa...

Så tøff! Den passet supert akkurat der.
Jeg ommøblerer ikke så ofte, men jeg også flytter rundt på ting. Det jeg vegrer meg litt for er å hamre nye hull i veggene.

Deilig bilder fra stuen din. :)

Ønsker deg en flott høstdag, Heidi!
Det er så deilig sol i dag!


Anette Willemine

Anne sa...

Så utrolig flott den klokken var! Ja den fortjener absolutt hedersplass i spisestuen! :)

Ha en herlig dag videre :)
Klem Anne

Landcharm sa...

Så stilg det ble!

Anonym sa...

Å, det ble fint, ei supertøff klokke. Artig når tingene finner sin plass.
Det er en ting jeg lurer på, hvilken hvitfarge har du brukt på gulvlistene, er det CHI fra Jotun?? Jeg synes de ble kjempelekre.
Toril

Emidoras verden sa...

Kjempetøff klokke!
Greit å flytte litt rundt på ting.Ikke så mye som skal til for å få litt forandring:)
Ha en fin helg!
Klem fra meg.

Ingjerd Strand Torgersen sa...

Er skikkelig misunnelig på den klokken!

Tomines hjem sa...

Hei!

ønsker deg en fab weekend.. håper vi får truffet hverandre når du kommer hit ( hehe ) for å kikke på møblene våre når du skal innrede hus for andre..

hvordan gikk det med blomsterkrukkene dine foresten?? fikk du sporet tyvene??

veronica

Anonym sa...

Å - den klokka er bare lekker!!! Vil ha jeg også, men forsåvidt er det mye av det du har jeg også ønsker meg :-) Du har utrolig god smak, Heidi!! Ha en flott søndag til tross for grått vær.

Ann-Ch. F.