torsdag 26. januar 2012

Nye lyslykter og navnet på tapeten

Takk igjen for alle tilbakemeldingene på tapeten
.Det hjalp veldig å høre hva dere mente.Jeg tror jeg har bestemt meg for å gå for den..Må tenke litt til og eventuelt servere min mann en deilig rødvin og en bedre middag før jeg forteller om prisen på tapeten.Jeg må også være 110 prosent sikker på at jeg blir fornøyd for denne herligheten koster.........
Tapeten har jeg funnet hos Fargerike i Mysen og tapetboken heter i Mica(mca 3001)
Nå har endelig jeg også fått kjøpt med disse lekre telysestakene fra Kremmerhuset.De er bare så utrolig flotte til den nette sum av kun 49,- kr stk .Har sett de hos mange forskjellige bloggere.De er så vakre om kvelden.
                                                                Ha en fin fin torsdag folkens

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skjønner supergodt at du går for den tapeten... Det er absolutt den vakreste jeg har sett!
Vi skal ha en par striper tapet på badet til brytning og jeg er superforelsket i den der.... lyst å dele hva den koster? så jeg å kan servere min mann et glass rødt ;) ( jeg blir nok å gå for den litt mørkere varianten da det passer supert inn med resten av fargene ;)

JEg gleder meg STOOORT til å se hvor vakkert det blir hos dere.... du er modig og heldig som kan ha en hel vegg eller fler :)

Håper du får en super dag videre :)
Klem Yvonne!

cathrine - trettien [31] sa...

Hei! Så fine telysholdere. Ja, har sett dem rundt om i blogglandia. Nydelige er de! Spennende med tapet da, ser stilig ut!! :) ha en fin kveld!

Anitas Interiør verden sa...

Gleder meg veldig til å se resultatet med den tapeten. Flotte te lysestaker,har lyst på de selv.
Ha en fin kveld

klem Anita

Unknown sa...

Fiiine lykter. Tror jeg må herme. Og til den summen der kan de jo forsvares (selv om jeg har lovet mannen å spare;)
Klem Anki

Tone sa...

Nydelig tapet.
Og disse lysestakene MÅ jeg bare få skaffet meg:))
De er jo så herlige.

Et puslespill sa...

Må også skaffe meg disse telysholderne. Kjempefine!

Ha en fin kveld

Unknown sa...

Et nydelig tapet! Det blir nok en billigere løsning på vårt soverom denne gangen;)
De lyktene er superfine forresten:)

Fru Føreland sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fru Føreland sa...

Kjempefine lysestaker og råtøff tapet! Spennende at du tør å prøve noe litt vågalt:)

Ha en finfin torsdagskveld!
Ps. Følger deg gjerne videre:)

Åpent^hus sa...

nydelige lyslykter!
må nok ta meg en tur å snuse på dem jeg også :)

greit at jeg viser et bilde fra barnerom hos deg hos Foreldremanualen, btw?

design elements sa...

beautiful! happy Friday!

Maria

Anonym sa...

Tusen takk for kommentaren :)
ja er litt som skjer her å ja:) det er så morsomt å flytte, det er bare ventetiden som er verst.... superkjedelig å sitte å ha alt klart på papiret men ikke få gjort noenting:)
jeg skjønner godt du må servere mannen et glass vin for den tapeten der ja:) han min må nok ty til litt sterkere saker skal han tåle den summen ;) hehe... gleder meg supermasse til å se hvordan det blir hos dere tilslutt:) du har et "breathtaken" hjem:)
ha en super fredag:)
klem Yvonne!