søndag 18. mars 2012

Innebygd reol

Dørene kom jo selvfølgelig ikke når de skulle så de må vi vente enda en  uke på.
Men bok/tv reolen er ferdig. Vi synes innebygde møbler som er listet inn med taklister og gulv lister passer veldig godt til gamle hus(mangler fortsatt gulvlister).Vi designet vår egen reol og  fikk snekkeren til å bygge den.Vi er kjempe fornøyde med resultatet.Den rommer masse og har god plass til alle interiør bladene mine






 Kunstverket mitt er også på plass.Synes det var  utrolig gøy å male.Tror jeg må male noen flere bilder.


Ha en riktig fin søndag alle sammen.Her har vi kost oss ute på en lang søndagstur i det fine vår været.
                                                                          Klem Heidi

13 kommentarer:

Nennes sa...

Kjempelekkert :)

Landcharm sa...

Disse ble virkelig flotte. her skjer det mye skjønner jeg. jeg som trodde hjemmet deres var ferdig og perfekt fra før, også skjer det så mye flotte endringer. Ha en fin søndag videre.

Marits Hverdagsgleder sa...

Veldig lurt å liste inn på den måten. Vi har også laget bokhyller selv, og gjort det samme. Vi har også listet inn et gammel melkeskap. Når man bor i gamle hus, er det utrolig vakkert å gjøre det med store, brede og profilerte lister :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig stilig... Er helt enig i at det passer godt i slikt hus som dere har.
Gleder meg til å se alt sammen

Ha en fin kveld
klem

Anns draum sa...

Dette blir beerre så flott. Innebygde reolar og garderobar er lekkert!! Du kan gjere kariere som kunstnar og du;)

Klem frå Ann

Villa Wikan sa...

Nydelig ble det! Helt enig med deg, lister gjør seg virkelig!
Selv har vi planlagt å liste inn billy reolene på tv-stuen, men vi skal også ha søyler imellom de. Litt usikker på hvordan vi skal få gjort det på sidene. Men kanskje vi ikke trener søylelister der?
Vi får se når den tid kommer =)
Klem Linn

camilla sa...

Rålekkert!! Du er bare såå flink og kreativ :)

Exam Notes sa...

Very attractive decoration...

Ingjerd Strand Torgersen sa...

Heisann Heidi, vakkert. Akkurat min stil! Lurer på hvilken maling og blankhet du har brukt på tak og lister?
Har tak som er sprukket og sprukket så jeg har en stor jobb foran meg men ble inspirert til å komme igang når jeg så bildene dine. Lekker konstrast med mørkt og hvitt også. Tusen takk for din inspirasjon. Håper du har tid til å svare meg.

charm design sa...

Hei Ingjerd
Jeg har brukt malingen suprime finish fra Lady,veldig god å jobbe med og jeg har brukt glansgrad 80.Hvis du har store sprekker i taket kan du bruke akryl til å tette sprekkene med ,det funker alltid i et gamle hus.
Lykke til

Ingjerd Strand Torgersen sa...

Tusen takk, Heidi.
Ønsker deg en herlig torsdag!

yanmaneee sa...

lebron shoes
off white
jordan shoes
steph curry shoes
supreme new york
supreme
kyrie 5
birkin bag
pandora outlet
golden goose

shislest sa...

high quality replica handbags high quality designer replica replica wholesale handbags