tirsdag 9. september 2008

såre fingre og vond rygg


Og her er grunnen til det:)har holdt på noen dager med oppussing av gamle rokokko stoler ,fjerning av stoff og nagler,pussing med sand papir,grunning og maling.Og til slutt omtrekking med stiftemaskin.Det medfører vonde knær og rygg.Pluss såre finger tupper og ødelagte negler.Men pytt sann hva gjør man ikke for å få noen nye fine møbler.


det koster blod og svette..........men ble ganske fornøyd med resultatet.Denne stolen og det hvite bordet ligger til salgs på Finn.Har nemlig ingen mulighet til å få plass til alt jeg lager(snufs snufs vil ha større hus)Men håper noen vil bli fornøyd med å kjøpe det,så tjener jeg litt penger også.


Denne er min favoritt og den har fått heders plassen i gangen.Har brukt et designers guilt stoff så den ble ganske kostbar,men hva gjør vel det når jeg fikk stolene til 500,-kr stk

Her ble bildene litt i feil rekkefølge,men dere skjønner sikkert at det nederst bilde skulle kommet først,for det var sånn de så ut når jeg fikk de.
Her ser dere en brøk del av naglene som er fjernet fra den ene stolen....phu det var en møkka jobb.....men kjenner jeg meg rett gjør jeg det sikkert igjen....








Kald og ensom ribbet til skinnet.....he he




Hva skjer nå tenker denne lille stolen.................




Ha en fin dag alle blogg venner.....Jeg har en award jeg skal sende videre men må bare ha litt beteknings tid.
Adios amigos

6 kommentarer:

Melissa sa...

Wow!
Så utrolig flink du er :D
Jeg ønsker meg en sånn stol, lekker asså ;D

Masse klemmer fra MElissa

AGENT 77 sa...

Åh jag vet hur ont i ryggen o fingrarna man får efter alla de där nitarna..såååå jobbigt att plocka bort..men wow så fin den blev stolen..super!!

kram E

AGENT 77 sa...

Tack va kul att du blev inspirerad av mig då.det tycker jag bara är trevligt!! Hoppas att du får bra på försäljningen av stolen o bordet...klem E

innendørs sa...

De stole ble jo bare fullstendig fantastiske!! bra jobba!!!!:)

Hvitrose sa...

Kjempe fine:)
Du er dyktig!!
Jeg vet hvor mye jobb det er i en sånn stol for jeg er møbeltapetserer jeg.ikke så ofte jeg praktiserer for det er ikke det jeg jobber med nå til dags.
Tror jeg må få meg noen posjekt ja..særlig når en ser hvor fint det blir.

Drøm sa...

Så flink du er altså.. Fikk skikkelig tips til mitt prosjekt.. Var den skumgummien på stolen fra før, eller er det noe du har fått tak i selv? Min stol var nemlig fylt med gress, så det tok jeg bort, og jeg har litt problemer med hva jeg skal fylle med for at det skal bli pent og ikke for fluffy om man kan si det sånn...